Recenze (142)
Spolu (2022)
Čekala jsem artovější vyznění, tohle bylo až hladké, se spoustou nelogičností, které dojem narušily. Ke třem hvězdám (místo dvěma) se přikláním jen s ohledem na Žilkovou a Kozuba.
Grand Prix (2022)
A nakonec proč vlastně ne? Když se na to dívám jako na žánrovku, je to v podstatě dobrá bláznivá komedie, za mě tři a půl.
Bratři naděje (2023) (divadelní záznam)
Výborné představení se spoustou režijních nápadů, probouzející fantazii a zároveň i hodně poučné. Minor opět nezklamal.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Vydržela jsem asi prvních dvacet minut, scénář i vtípky mi přišly vycucané z prstu, vaření z vody jen kvůli dalším ziskům. Pak jsem radši usnula.
Proxima (2019)
Při zpětném pohledu dávám jen dvě hvězdy, protože jsem pořád čekala, kdy přijde nějaké drama, a ono nikde. Popis příprav na let do kosmu ok, mužsko ženské vztahy šablonovité, "vyhrocený" závěr, kdy do izolace nemohou nejbližší, ale horda novinářů ano, nehlídané okolí kosmodromu..... Zklamání.
Pasažéři (2016)
První polovinu jsem si hodně užívala. Pak se ale změní žánr a přichází nechtěný smích a lítost nad pokaženým trojkoncertem. Ovšem super vizuál a hudba.
Myši patří do nebe (2021)
Skvělá práce po technické stránce, hlavně prostředí mě nadchla. Ale jinak jsem měla zřejmě moc vysoká očekávání, vysoké tempo děje (pro dnešní děti asi nutné) mi nedovolilo se pořádně do příběhu i postaviček vžít. Bavila jsem se odhalováním identity dabérů.
Biliárový král (1961)
Paul Newman je moje srdcovka, ale při sledování tohoto filmu jsem se přistihla, že na něho civím s otevřenou pusou. Dokonalé. Atmosféra, herecké výkony, neotřelý scénář a skvělý dabing. Super zážitek.
Taking Off (1971)
Raný Forman mě velice příjemně překvapil, moc jsem se pobavila jeho kousavým pohledem na rodičovskou generaci "svobodných" dětí. Konečně mi někdo pořádně vysvětlil, jak se má kouřit joint.
Manželská rána (2013)
Film, který si na nic nehraje, hvězdy si dělají srandu samy ze sebe a já si ho prostě užila. Chce to mít tu správnou náladu.