Poslední recenze (883)
Nezlomní (2024)
Prostě miluju ten film. A to přitom nesnáším adrenalinové sporty. Ale ten důvod, proč s klidem dávám 5*, je ten boží pes. Tečka.
Napoleon (2023)
Ano, pět si to nezaslouží, své mouchy to má a občas to trochu drhne, ale to jsou marginálie a tu pátou přidávám čistě jen proto, že současných 68 je směšně nízkých. Jestli někomu vadí historické nepřesnosti, ať si pustí dokument. Film jako médium má širší pole působnosti a hlavně ve Scottově podání je film umělecké vyjádření, se kterým se jeho příjemce musí/nemusí nějak ztotožnit. Je to obrovská podívaná a já byl spokojen.
Princ Mamánek (2022)
Konečně česká pohádka, která se vymyká všem těm janákovským, zelenkovským a troškovským kravinám. Ano, není to pohádka pro malé děti, místy je docela drsná, ale v záplavě nudné šedi ji nikdy nezapomenu, a proto zcela s klidem dávám plný počet. A ten hudební doprovod - Puccini, Mozart, Vivaldi... to jsou pak dokonalé kombinace v závěru.