Recenze (183)
Stalo se (2008)
Opravdu dlouho jsem neviděl tak nezáživný film.... nehledě na to, že mi přišlo, že si z nás autor filmu dělá legraci. Opravdu si myslím že inteligetnímu člověku muselo být k zasmání několik absurdit, ale např .hláška.. polorozpadlý dům , cesta po které celá léta nikdo nepřijel a hle v dálce se suší vyprané prádlo :-D opravdu tu nikdo nebydlí :-D a takových okamžiků je film plný. Místo vážnosti jsme se musel smát... opravdu neni o co stát a jedna hvězdička je za velmi dobrou hudbu :-)
Oko bere (2008)
Na tento film mě dotahli kamarádi co skutečně hrají a utrácejí nemálé častky peněz v kasínech na hazardních hrách. film se mi velmi líbil a ikdyž na začátku děje jsme se podivoval že by to mohlo být drama na konci jsem musel konstatovat, že jsem byl vtahnutý do děje a opravdu to byl velmi příjemně strávený večer...Doporučuji všem. Zejména těm co všechno ví a očekávají a ruší své drahé polovičky tím, že říkají co se v dalsím okamžiku stane :-D celý film je plný zvratů a konec byl pro mě opravdu nečekaný.
Faunův labyrint (2006)
Del Toro se po shlédnutí tohoto filmu stal mým velmi oblíbeným režisérem, proto jsem shlédl i Hellboye. Faunův labyrint je pohádka pro dospělé která si vás získá. Pohádka je asi tuze hezké slovo na tento film o druhé světové válce ve Španělsku.
Pí (1998)
další skvělý film od mého oblíbeného režiséra. To že je černobílý filmu jedině přidává.
Californication (2007) (seriál)
Dokonalý začátek prvního dílu:D What about a blow job ? :DD Spisovatel píšící blog o svém životě. Stačí vidět pár dílů a hned mluvíte jako on :D
Dirt (2007) (seriál)
dokonalý seriál o tom jak se dělá bulvár. Nejdřív jsem nechápal a pak jsem jím byl naprosto pohlcen. Tak která hvězda napráská sama sebe dnes ? :-)
Království (2007)
Neprosto strhující film, kde je jeden naprosto dokonalej okamžik a to nakonci, kdy jedna agentka dá jedné dívce lízátko a ta ji dá kuličku a jí dojde, že to jsou ty kuličky co napočátku byly na místě výbuchu.... a pak jak vůdce říká vnukovi, že je stejně dostanou a to stejné řekne velitel své jedné podřízené. jak paradoxní a přesto pravdivé. Skončí to někdy?
Babel (2006)
Film, který podle mého názoru se snaží ukázat, že i v moderním světě se dá zemřít jednoduchou a banální smrtí. Do poslední chvíle nevíte kolik lidí nakonci zemře.
Tráva (2005) (seriál)
Vdova co nikdy nepracovala a začne s dýlováním trávy :D kdyby to tak šlo jako to jde jí :DD
Requiem za sen (2000)
Druhý nejlepší film , který jsem kdy viděl. závěrečných 5 minut mě naprosto vyvádějí z míry. Dokonalost sama.