Poslední recenze (26)
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Nemám co bych vytkla a ani nechci. U tohoto filmu nelze přemýšlet proč a jak je to vůbec možné. Při porovnávání první dílu zjistíme, že tento díl je něco úplně jiného. A to překvapení po boji mě málem zvedlo ze sedačky. Začátek a konec byl lépe promyšlený ( ukázka všech postav které v sérii hrály ). Postavy jsou téměř dokonalé. Škoda jen, že Bella byla taková chladná z urvaných hlav v boji netekla krev a škoda, že už to skončilo. Renesmee je jako miminko vážně k nakousnutí :)
Temné stíny (2012)
Sic jsou Temné stíny až moc barevné ( ve srovnání s jinou tvorbou T.B. ) přesto skvělé a mají od všeho dost - velmi vtipný Johny Depp ( klasika, netřeba komentovat ) kterého by myslím žádný herec v Burtonovských počinech nenahradil, sexy Eva Green a ten Alice Cooper, sakra já jsem na něm byla v Brně ted ho vidím na plátně s Deppem! Úvod se mi zamlouval - tzn. děj pochopí snad i blbec. Moderní, vtipné,nezklamalo! :)
Breakout (2007)
Hip hop ani rap neposlouchám a tato subkultura mě pramálo zajímá, přesto snímek jsem bez problémů snesla. Stejně uvidíte řetězy na krkcích, volné plandáky, jooo ty děsně drsný hopery, které tady vidíme klasicky nic neděláme, zašu.áme, zahulíme, gangy se budou hádat a pak si zatrsají konečné fázi kde nic tu nic. Jak jsou tam zobrazeni skinheadi ( nebo jiná bezvlasá kultura to měla být přesně nevím ) to radši komentovat nebudu. Spíš než drama mě to chvílemi přišlo směšné.