Recenze (23)
Červený trpaslík - Polymorf II - Emocuc (1993) (epizoda)
JE TO TA ZEĎ!!!!!
Padesát odstínů šedi (2015)
Dvě hodiny stupidních keců, dvě hodiny života promrhané na tuhle retardovanou kravinu...ja ani nevím jak to lépe okomentovat, ale chce se mi z toho opravdu plakat.
Po přečtení spalte (2008)
Tohle se tedy docela nepovedlo. Přihrávající Clooney, patologicky nesmyslný Malkovich, a korunu tomu nasadila ta blonďatá hysterická kráva, která ve mě zvedla takovou vlnu antipatií, že jsem málem roztříštil televizi, její jméno neznám, jméno její postavy si 5 minut po shlédnutí naštěstí už tak0 nepamatuji. Hrozné, trapné a smutné. Jediný důvod, proč dám dvě hvězdy je Brad Pitt.
47 róninů (2013)
Velice kalitní a zábavná podívana. Jasně, filmové veledílo to není, ale zábavu mi to poskytlo královskou, nádherné exteriéry a přidržení se japonských tradic jsou plus. Dobré komentáře: Douglas, verbal, tom hardy. otřesně žvástové komentáře: fr, zeck
Sám doma a bohatý (1994)
Jako malý jsem tento film viděl vícekrát a jako starší se za to náležitě stydím, trapné od sklepa až po půdu, nebo od půdy až po sklep? Navíc s filmy Sám doma a Sám doma 2 to nemá absolutně nic společného, pfff trapná komerce.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Ono je to vlastně prašť jako uhoď, téměř ve všem stejné, jako první díl, pomineme-li nové prostředí a technicky dokonalejší pasti staršího puberťáka.
Sám doma (1990)
Skvělá, upřímně se tvářící komedie, hit mého dětství. Joe Pesci ++
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Je to uchylne, brutalni, lec komercne hrajici na pud sebezachovy nas vsech...jako teenager bych tomu dal 7/10. Jako dospely a rozumnejsi tvor upravuji hodnoceni na 4/10.
Pretty Woman (1990)
Klasicky klasické, romanticky romantické, neotřele neotřelé. TOP žánrovka.
Cela 211 - Vězeňské peklo (2009)
Skvělé dílko, se skvělým scénářem, se zatajeném dechu pozorujete hlavního hrdinu a čekáte co se z toho vyvrbí...nenudí, dojme, má skvělý spád....nádhera, více takových filmů....