Recenze (17)
Na nože! (2010) (pořad)
Každý díl jsme se bavil , ale je to asi otázka vkusu . Mne osobně humor ,,Šéfa,, zcela vyhovuje :) . Chtělo by to pokračování ... Dočkáme se ? ****
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Tento pořad po dobu jeho působnosti sleduji takřka pravidelně . Obdivuji i moderátorskou dvojici , bez které si tento pořad nedovedu představit . **** Jen at se co nejdéle udrží !
Všechnopárty (2005) (pořad)
I když věkem rozhodně nespadám do cíleného publika tohoto pořadu , ani nevím proč , ale prostě mne každý díl bavil , baví a asi i bavit bude ... Karel Šíp ještě má co nabídnout . Proč ne tedy ****
Kufr (1992) (pořad)
Pro mně asi nejlepší soutěžní pořad devadesátých let ! Pavel Zedníček tu tehdy opravdu exceloval. škoda jen , že v současné době se již od těchto pořadů televize distancují... *****
Angličtina pro nejmenší (1990) (pořad)
Pěkné záchvěvy první angličtiny v době temna ! Hlavně ten animovaný snímek se povedl :) ****
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Co dodat ? Kultovní a všemi národy oblíbený pořad . Flashback do našeho postkomunistického mládí . *****
Černá labuť (2010)
Unikátní film v příjemném nenudicím tempu . Dlouho Vám bude děj ještě šrotovat v hlavě. Paradoxně nejlepší okamžik tohoto filmu ukazující KVALITU , pro mne přichází po jeho skončení , kdy většina kino sálu jen tupě hledí na bíle plátno s titulky a ,,dojíždí,, na emocionální bouři ze závěru snímku. ***** Moc povedené - STOJÍ za to VIDĚT !