Recenze (17)
Pod kůží (2008)
Fakt strašnýýýýýý , hrůza , hnus ..... Jen jsem se zbytečně rozčiloval jaká je to sra*ka :*/
Sinister (2012)
Nejlepší horor mého pozemského života :O *****
Žena v černém (2012)
Po poměrně dlouhé době ,opět konečně pořádný ,,poctivý,, horor , kde bývalý Harry ukázal svojí novou sedicí hereckou polohu
Hugo a jeho velký objev (2011)
Čekali jsme na od tohoto snímku něco na styl Harryho Pottera , ale bohužel tomu nesahal ani po mudlovské kotníky. Vím , co chtěl autor tohoto firmu tímto dílem sdělit, ale bohužel žádná pecka to nebyla. Tři hvězdy i za pěkné 3D *
Orphan (2009)
WOW !! Určitě doporučuji shlédnutí tohoto velice zajímavého snímku !
Ong Bak 3 (2010)
Takooooooooveééééé zklamání ..... X*(
Komando (1985)
Nikdy nekončíci zásobníky . Arnold v nejlepší formě , jenž srší vtipem . Asi nejvíce okoukaný film mládí . Jak jinak než za *****
Divoký anděl (1998) (seriál)
Upřímně ?! Kdo se na to jako adolescent nedíval :D
Plameny vášně (2003) (seriál)
Proč dávám *****h ? Trochu se stydím , ale viděl jsem většinu dílů , díky dobrému umístění v TV programu . A prostě je to tak strašné a tak trapné , že se u toho nedá nenudit ! A poslední díl ? Nemám slov ;*D
Jezero smrti (2008)
No upřímně ....... mne tento film poměrně dostal ... nechci ho vidět znovu ale , ne že by nebyl dobrý to vůbec ne , jen nenavodí zrovna příjemnou psychickou atmosféru ... Ale ***** si určitě zaslouží !