Recenze (45)
Soví příběh (2019)
Zabaví jak dospělého tak 3 lete dítko.
Bláznova kronika (1964)
První půlka super, druhá půlka neustálé opakování které může mít smysl nesmyslnosti války. Nesmyslné války která se táhne a k ničemu není.
Černé zrcadlo - Sklapni a tancuj (2016) (epizoda)
očekávání prvních pár minut bylo nulové, ale ve výsledku se epizoda povedla
Čertí brko (2018)
za mě poměrně dlouhé na pohádku, jinak spokojenost
Předvánoční večer (2019)
pro vygumování mozku ideální, jako seriozní film ne
Den šelmy (1995)
Komedie která sedne málokomu, horor jsem tam neviděl. Vůbec jsem neměl tušení kterým směrem se děj vydá.
Chata na prodej (2018)
Nečekal jsem velice nic, ale byl jsem mile překvapen. Humor který mě osobně bavil.
Batalives: Baťovské životy (2017)
zajímavé na podívání, postavy a jejich dialogy mě až iritovali místy // hraný dokument
Tísňové volání (2018)
vizuálně méně výživné, ovšem o to víc prostoru pro představivost, zvukový podkres u telefonů také stojí za poznámku. Děj mě rozčiloval, že tak by se dispečer nezachoval na tísňové lince. Délka filmu ideální. Zapamatovatelný film. 4,5*
Sedm životů (2008)
citová vydíračka to pro mě nebyla. V jiných filmech mě irituje citové vydírání zde jsem ten pocit povětšinou neměl