Oblíbené filmy (10)
Tanec s vlky (1990)
Tak tohle je opravdu má srdeční záležitost.Silný příběh vyšperkovaný vynikajicí režií a skvělou hudbou.Děj se odehravá v časech války severu proti jihu. Poručík John Dunbar bojuje na straně federace.V bitvě je zraněn a po vyléčení,na svou žádost převelen na odlehlou,opuštěnou pevnost. Zde poznavá osamělého,hladového vlka,chvilku jediného společnika,kmen siouxu a jeho lásku Zaťatou Pěst. 7 oskarový nářez u kterého jsem se ani minutku nenudil. NÁDHERA!!
Gran Torino (2008)
Bože!! Tak tohle je opravdu něco. Jedním slovem "úžasné". Miluju Eastwooda, jeho dar, kterým byl obdařen a tím je smysl pro dokonalost. Paradní scénář, supr režie, výborní herci... právem patří do TOP 20 ..... co víc dodat.
Drsný Harry (1971)
Million Dollar Baby (2004)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Nesmiřitelní (1992)
Útěk do divočiny (2007)
Velice silný snímek,který je natočen podle skutečné události.Hlavní postavou je Christopher McCandless,dobrodruh tělem i duší co se vydá na tu nejtěžší cestu svého života a tou je Aljaška.Podle mě jeden z nej filmů co jsem kdy viděl,doprovázený skvělou hudbou od Eddieho Veddera.Film který se Vám dostane pod kůži a ne a ne ho z ní dostat.
Tajemná řeka (2003)
Než ďábel zjistí, že seš mrtvej (2007)
Od filmu jsem nic moc nečekal, o to víc jsem byl mile překvapený. Zde je vidět, že jak jde o prachy, človek je schopný udělat vše. Dokonce i to, co by ani ti nejbližši od Vás nečekali. Podle mě velice zvládnutý film, Sidney Lumet to prostě umí. Výborný Hoffman a excelující Ethan Hawke tomu dali pořádnou šťávu. Tento film řadím mezi mé TOP.