Oblíbené filmy (10)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Justinu Linovi se tento díl tak jako čtyřka Rychle a Zběsile moc povedl. Znovu plno akce, mnoho našlapaných aut a zajímavých zápletek dělá z celé série jeden z nejlepších dílů. Obsazení hercu bylo více než vynikající, Dwayne Johnson (The Rock) tomuto dílu jenom přidal. Pokud bude i šestý díl takhle nadupaný, máme se opravdu na co těšit.
Drive Angry (2011)
Od tohohle filmu jsem víc nečekal. Nicolas Cage mě nějak nepřekvapil, jsem už zvyklý, že je v každém druhém filmu nesmrtelný. Ale svůj výkon podal perfektně. Amber Heard se mi taky moc líbila, dlouho jsem ji v pořádném filmu neviděl. Myslím si, že by si Drive Angry zasloužilo více procent.
Panna nebo orel (2010)
Tento film je průměrná americká komedie z prostředí teenagerů. Už od začátku bylo jasné, jak film skončí. Na takové filmy jsme ale zvyklí a proto mi to vůbec nevadilo. Emma Stone je perfektní herečka a v tomhle filmu předvedla skvělý výkon. Film obsahuje vcelku inteligentní humor.
Rychlí a zběsilí (2009)
Mechanik zabiják (2011)
Tento film se nesl v rychle ubíhajícím a akčním tempu. Nenudil jsem se. Nebyly tam žádné zbytečné románky. Promyšlená akce od začátku až do konce, improvizace minimální. Jason Statham u mě patří mezi ty nejlepší akční hrdiny. Myslím si, že pokud by právě on nebyl v hlavní roli tohoto filmu, tak bych se nejspíš znovu na tento film nikdy nepodíval.