Poslední recenze (5)
Drive Angry (2011)
Od tohohle filmu jsem víc nečekal. Nicolas Cage mě nějak nepřekvapil, jsem už zvyklý, že je v každém druhém filmu nesmrtelný. Ale svůj výkon podal perfektně. Amber Heard se mi taky moc líbila, dlouho jsem ji v pořádném filmu neviděl. Myslím si, že by si Drive Angry zasloužilo více procent.
Panna nebo orel (2010)
Tento film je průměrná americká komedie z prostředí teenagerů. Už od začátku bylo jasné, jak film skončí. Na takové filmy jsme ale zvyklí a proto mi to vůbec nevadilo. Emma Stone je perfektní herečka a v tomhle filmu předvedla skvělý výkon. Film obsahuje vcelku inteligentní humor.
Mechanik zabiják (2011)
Tento film se nesl v rychle ubíhajícím a akčním tempu. Nenudil jsem se. Nebyly tam žádné zbytečné románky. Promyšlená akce od začátku až do konce, improvizace minimální. Jason Statham u mě patří mezi ty nejlepší akční hrdiny. Myslím si, že pokud by právě on nebyl v hlavní roli tohoto filmu, tak bych se nejspíš znovu na tento film nikdy nepodíval.