Poslední recenze (7)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Dlouho jsem se přemlouvala k tomu, abych na to začala koukat. No nakonec jsem se dokopala (z velké části za to mohl Neil) a rozhodně toho nelituji. I když jsem nad tímto seriálem strávila v podstatě celé dny a shlédla to v asi jednom až dvou týdnech, ale stálo to za to. Už se nemůžu dočkat další série. It's legen... waitforit... dary!
Talisman (2012)
Po přečtení některých komentářů se musím taky vyjádřit... Za prvé, Zac umí hrát! Jen proto, že ho máte spojeného s HSM neznamená, že je špatný herec... Za druhé, jo, je to sice předvídatelný, ale kterej film dneska není? Podle mě se snímek moc povedl, včetně sountracku, a zařadil se mezi mé nejoblíbenější filmy. A abych pravdu řekla, pár okamžiků mě na filmu dost překvapilo. A dokonce jsem si i pěkně pobrečela. Takže jo, 5 hvězdiček a klidně se na ten film někdy podívám znovu.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Podle mě nejlepší Step Up z celé série. Naprosto dokonalá choreografie, příběh sice podobný předchozím dílům, ale i tak tam bylo něco nového a mělo to něco do sebe. Krásní herci, krásné prostředí, krásná hudba, krásný tanec. Prostě krásný film.