Oblíbené filmy (9)
Zelená míle (1999)
Nelze hodnotit jinak, než plným počtem hvězdiček. Dokonalá atmosféra, silný příběh a vynikající herecké výkony, ždímačka emocí. Zkrátka velmi povedený film, který se mi jen tak neokouká.
Princezna Mononoke (1997)
Okouzlující a nenapodobitelné! Dokonalá hudba a krásná animace bezesporu. Princezna Mononoke donutí zapřemýšlet, protože s sebou přináší poselství, hluboké poselství. Děti nemají šanci tento film zcela pochopit, ani pro ně není určen. Skláním se před mistrem Miyazakim a děkuji mu za obohacující anime filmy. Při zhlédnutí nejen Princezny Mononoke, ale i jiných jeho filmů, zažívám tu pravou cestu do fantazie.
Forrest Gump (1994)
Střihoruký Edward (1990)
Cesta do fantazie (2001)
Naušika z Větrného údolí (1984)
Requiem za sen (2000)
Spalovač mrtvol (1968)
Malá mořská víla (1976)
Bezesporu je Kachyňova Malá mořská víla dnes mou nejoblíbenější pohádkou, ač jako malá jsem ji tolik ráda neměla. Její kvality doceňuji až dnes. Silný nadčasový příběh o nešťastné lásce, tragický konec, vynikající hudba od mistra Lišky. Nemohu vytknout ani herecké obsazení. Zejména křehká Miroslava Šafránková vypadá v roli Malé mořské víly naprosto úžasně. Tato pohádka by si rozhodně zasloužila více pozornosti.