Oblíbené seriály (7)
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovi (1989)
Arabela (1980)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Pro mě jeden z nejlepších moderních seriálů! :) Hlavně v první polovině! Fandila jsem prvnímu L. Light je na mě moc sobeckej.
Pro mě jeden z nejlepších moderních seriálů! :) Hlavně v první polovině! Fandila jsem prvnímu L. Light je na mě moc sobeckej.