Poslední recenze (494)
Kos (2023)
Tarantino, jak vyšitý :)) a jak čtu, tak nejsem jediný, který si všimnul té podobné tvorby. Bohužel za mě to Poláci na můj vkus pojali více divadelně než filmově, ale i tak jsem spokojen. 70%
Shiti Hanta (2024)
Čekal jsem kravinu, do které se mi moc nechtělo, ale nakonec jsem rád, že jsem tomu dal šanci. Ona to kravina sice je, ale zábavná a o akci zde taky není nouze, takže doporučuji. 75%
Late Night with the Devil (2023)
Tak tady jsem hodně zklamaný! Podle trailerů a poté hodnocení zde jsem byl na film natěšen. Očekával jsem pořádnou démonickou konverzačku a do poloviny filmu jsem si říkal, že půjdu s hodnocením vysoko, protože jak to bylo provedené do atmosféry 70. let v televizním studiu, tak mě to docela vtahovalo a zajímalo, co přijde. Čekal jsem démonickou gradaci... a bohužel se nestalo. Dostavila se fraška, která nebyla ani k smíchu, jen jsem kroutil hlavou a říkal si... wtf??? Posledních 15 minut celý film úplně zabilo. Takže jediné zajímavé, co si z filmu odnáším je to, že v 70. letech v televizním vysílání, asi byly reklamní vsuvky častěji, než je tomu dnes. Třeba takový The Cleansing Hour (2019) se mně líbil mnohem více. 40%