Recenze (173)
Živí mrtví (2010) (seriál)
Tak jako jsem byla zezačátku skeptická ke komiksu, byla jsem skeptická i k tomuto seriálu, který ale v závěru předčil má očekávání. I přes některé logické chyby patří nyní k mým oblíbeným seriálům. :-)
Milionář z chatrče (2008)
Po přečtení knihy jsem se rozhodla podívat i na filmové zpracování, které se v mnohém lišilo od knižního. Ovšem kdybych se měla rozhodnout mezi knižní předlohou a filmem, tak nemohu říci, co bylo lepší. Kniha mi přišla v několika momentech absurdní a ve filmu mi oproti knize chyběla nějaká větší zápletka, proto 3 *.
Pianista (2002)
Fantastické ztvárnění knižní předlohy. Jedním slovem nádhera, nemám slov. Kniha i film patří jednoznačně k mým oblíbeným.
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Tohle je prostě seriál mého dětství! Ale nebýt kocoura Salema a jeho hlášek, takže vážně nevím, zda by mě pořád stejně bavil.. :)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Varování pro ostatní - komentář bude obsahovat SPOILERY. Death note - mé víceméně první anime, které mě zaujalo nejen svým příběhem, ale také úžasným soundtrackem (Yoshihisa Hirano and Hideki Taniuchi). Všech sedmatřicet dílů jsem dokázala zhlédnout během dvou dnů, nedokázala jsem odejít. Zajímalo mě, kdo je ten tajemný L?! V okamžiku, kdy byla jeho totožnost odhalena, jsem s nadšením sledovala, jak se bude vyšetřování vyvíjet dál. Postavu L jako geniálního detektiva jsem již od začátku milovala, ovšem na Lighta Yagamiho se můj názor v průběhu anime neustále měnil. Ano, chtěl pro svět spravedlnost..ovšem i za cenu smrti nevinných lidí - kupříkladu L, po jehož smrti přichází na scénu Near, další geniální sirotek z Watariho sirotčince, který dovede vyšetřování až do samotného konce a Lighta, neboli Kiru, fikaným způsobem usvědčí. V tomto okamžiku mi bylo Lighta až líto, to musím přiznat. :-) Je škoda, že posledních několik dílů už šlo s úrovní dolů, a to hlavně díky smrti L, novým majitelům zápisníků a táhlejšímu ději.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Přijde mi, jako by Kriminálka Anděl z oka vypadla německým krimi seriálům. :-)
Vincent (1982)
A přesně pro takové filmy Burtona miluju!
Rain Man (1988)
"Bereš nějaké léky na předpis?" :-))
Within the Bloody Woods 1 (2006)
Hlas zombie je perfektní! :-)
Chainsaw Maid (2007)
Scéna s kávou je bezkonkurenčně nejlepší. :D