Recenze (173)
Flynn Carsen 2: Návrat do dolů krále Šalamouna (2006) (TV film)
Zajímavé. První díl mě ničím nezaujal a vyloženě mě nudil, že jsem se na něj musela podívat nadvakrát. Nyní jsem měla dojem, že se ani nedívám na pokračování toho samého Flynna Carsena. Ostatní uživatelé zřejmě zůstali s hodnocením na stejné úrovni jako u prvního dílu, u mě je to naopak. Mnohé určitě učinila i změna režiséra na mého oblíbeného Jonathana Frakese. Slabší 4 *.
K-ON! (2009) (seriál)
Taková "kawaii" holčičí oddychovka. Možná kdybych byla o pár let mladší, tak bych byla nadšená více. :-)
Kanibalové (1980)
Nesnesu pocit, že v průběhu natáčení byla zabíjena nevinná zvířata jen kvůli tomu, aby snímek vypadal realisticky. První věc, u které se zdržuju hodnocení..
Grave Encounters (2011)
Ta scéna s krysou mě rozsekala!
L: Change the World (2008)
Ubohý Ryuzaki, co Ti to provedli..
The Song of Lunch (2010) (TV film)
Ó bože, jak já miluju Rickmanův hlas!
Orphan (2009)
Jaume Collet-Serra příjemně překvapil. Až na několik absurdních okamžiků a toho pro mě směšného zápasu v závěru, skvělé. Isabelle Fuhrman předvedla na svůj věk výborný herecký výkon a já doufám, že ji brzy zase někde uvidím. Pro mě 85 %.
Peříčko (1997) (pořad)
Asi tak taková erotika jako kovová tyč zapíchnutá v zadku.
Columbo - Etuda v černém (1972) (epizoda)
Pointa sice jasná po několika minutách, ale to je tak jediné, co mohu této epizodě vytknout. John Cassavetes zahrál bezcitného vraha perfektně!
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
..aneb jak učinit z docela slušného akčního filmu naprostou absurditu. Jo, a ta číňanka mi lezla slušně na nervy.