Recenze (29)
Objektiv ČT24 (1987) (pořad)
Lekce slovenštiny
Paddington (2014)
Samé klišé, pár wtf momentů, ale animace super.
Čarovný les (2014)
Hrůza... Nedokoukal jsem.
John Wick (2014)
Uber zabiják ve výslužbě, kterého naštve mafiánský boss a jeho tlupa opic a on se jde mstít. Jak originální. Když pominu příběh, tak ani akční scény mě nějak nenadchly. 1* za pár zajímavých nápadů a 1* za to, že to nebylo až tak hrozné, abych u toho usnul. The Equalizer byl jednoznačně lepší.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Spoilers inside. Nemyslel bych si, že tohle někdy o nějakém filmu ze Středozemě řeknu, ale tohle byla hrozná blbost. Nejvíc brutal drak, jakého jsem kdy ve filmu viděl, padne jako nic. Když se po třech čtvrtinách filmu Thorin přestal chovat jako debil, musel jsem v kině nahlas říct "konečně" a doufat, že to začne být zajímavé. Být tam o jednoho "velkého" skřeta víc, vsadil bych se, že ten film bude trvat čtyři hodiny. To, jak vstal z mrtvých zpod ledu, bylo až trapné. Stejně tak romance mezi elfkou a trpaslíkem. Legolasovy antigravitační boty ve mě vyvolaly smích, ale ne proto, že by ta scéna byla podle mě vtipná, ale byl to takový moment jakože "WTF, to si dělají už fakt prdel". Skřeti byli zrozeni k boji, ale chcípají jeden za druhým. Když nějaká postava konečne zemřela, místo aby to ve mě vyvolalo nějaké emoce, už se mi fakt chtělo smát. Smutné rozloučení s tak fenomenálním dílem...
Zmizelá (2014)
Dlouhé, nudné, nelogické...
Před půlnocí (2013)
Tleskám. Ty dialogy a nejdelší záběry, jaké jsem asi kdy viděl, jsou prostě skvělé.
Predestination (2014)
Hrozně dobrý mindfuck
Zůstaň se mnou (2014)
Jsem jediný, kdo na konci vybuchl smíchy? 1* za Chloë...
Nejhledanější muž (2014)
Dvakrát jsem u toho usnul...