Poslední recenze (15)
Manon od pramene (1986)
Celkem slušný příběh, který hlouběji zasáhne teprve v omentě, kdy je osvětlena celá jeho tragédie.
Hnus (1965)
Film děsivý právě proto, že nedává jednoznačné odpovědi. Hlavní hrdinka děsí, ale současně ji litujete. Šílenství přichází pomalu a nenápadně a nedozvíme se, kde jsou jeho kořeny. Nejspíš právě proto, že film nenabízí žádné jednoznačné vysvětlení toho, kde se v hrdince vzaly ty pocity hnusu, které ji dovedou až k zabíjení, zůstává po jeho shlédnutí v člověku hodně nepříjemný pocit.
Karamazovi (2008)
Na české poměry dost výjimečný film. Klasický Dostojevského příběh tu stojí především na hereckých výkonech hlavních představitelů, které jsou opravdu dobré. Osobní příběh dělníka, který představení sleduje, pak povyšuje dobrou inscenaci na něco originálního a výjimečného. Nejlepší jsou pak momenty, kdy dialogy herců přirozeně přecházejí v inscenaci. Spolu s Venkovským učitelem určitě nejlepší film roku.