Recenze (6)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Podle mě je HIMYM nejlepší seriál 21.století. Nic tomu nechybí vtipné hlášky,skvělí příběh,obsazení i sountrack. Za týden a půl jsem shlédla všech zatím natočených 6 sérii a už se nemůžu dočkat 7. IT IS LEGEN..WAIT FOR IT..DARY. LEGENDARY. Postavu Barneyho Stinsona si musí každý zamilovat ♥ Rozhodně všem kdo má dobrý smysl pro humor DOPORUČUJI
Oprah show (1986) (pořad)
Já tu show miluji. Podle mě je Oprah skvělá moderátorka a to dělá tu show tak skvělou pokaždé se skvěle bavím
Scooby Doo! Prokletí nestvůry z jezera (2010) (TV film)
Já miluji Scooby Doo a tenhle díl není vyjímkou. Mám moc ráda tyhle herce ze Scooby Doo začátekkteří jsou lepší než ti v předchozích dílech. Vtipný rodiný film i jsem se zasmála
Twilight sága: Zatmění (2010)
NEJLEPŠÍ FILM JAKÝ JSEM VIDĚLA DÁL HODNOTIT NEUSÍM JEDNOZNAČNĚ 5* ALE KDYBY ŠLO VÍC DÁM VÍC.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Viděla jsem jeden díl a už nikdy to nechci vidět
Dobrodružství Žraločáka a Lávovky (2005)
Je to film pro děti, dávám 5* kvůli Tayloru Lautnerovi kterého miluji. Dalo se na to podívat