Oblíbené filmy (10)
Hačikó - příběh psa (2009)
Neviděla jsem japonskou verzi, ale myslím, že tahle mi bohatě stačí. Richard Gere se musel o hlavní roli podělit s čtyřnohým přítelem a rozhodně to nebylo na škodu. Perfektní herecké výkony na obou stranách. Tento film ukazuje jak moc silné pouto může vzniknout mezi člověkem a jeho mazlíčkem, a zaobírá se tím nejen z pohledu člověka, což mě mile překvapilo. Jednou jsem to pustila sestře, když mě požádala abych vybrala nějaký „ne moc smutný“ film. Sestra mě za to pravděpodobně dodnes nenávidí a už nikdy mě nenechá vybírat film :) Zasloužené místo mezi mými nejoblíbenějšími filmy a 5*. Ten pes má prostě něco do sebe;)
Já, padouch (2010)
Možná je to mou slabostí pro animáky, ale mně to přišlo dokonalé. Pravda, hlavní dějová linie je trochu, no, trochu víc ohraná, ale originální zaměstnanci Grua to zachraňují. Dokonalá scéna ze supermarketu nebo holčička závislá na jednorožcích vás prostě nenechají sedět s kamennou tváří. Pro mě (hned po „Jak vycvičit draka“ ) druhý nejlepší animák roku 2010.
Melodie mého srdce (2007)
Jak vycvičit draka (2010)
Naslouchej svému srdci (2010)
asi jsem se dehydratovala....i když to bylo přeslazené, a celou dobu jsem si to plně uvědomovala, slzy se nedaly zastavit. Pro hudební filmy tohoto typu mám prostě slabost.
Na vlásku (2010)
Tohle je prostě jeden z nejlepších animáků všech dob. Pascal a Maximus jsou prostě nejlepší ...
Hledá se Nemo (2003)
Je to i můj život (2009)
Neopouštěj mě (2010)
Oh můj..... Tak tohle bylo něco. Už jen ten námět sám o sobě.