Recenze (9)
Shrek Třetí (2007)
Když si uvědomím, že jsem těch 93 minut života mohl promarnit líp...
Shrek 2 (2004)
Říkám vám, že tohle byla zábava! Lepší film si troufám tvrdit už neuvidím.
Krycí jméno: Čistič (2007)
Film měl celkem rychlí děj narozdíl od nudných stříleček a hodnotím tak 50%. Protože mě ale film vcelku bavil přikloním se ke třem. Vždycky si jako obvykle vzpomněl co kde dělal(ironie).
Příšerky s.r.o. (2001)
Začátek byl trochu nudný, ale uprostřed filmu se to rozjelo a film se mi líbil. Nicméně víc než 4 dát nemůžu.
Život je krásný (1997)
Neuvěřitelné dílo Roberta Benigniho. Velmi dobrá atmosféra i v koncentračním táboře. Nemůžu nic vytknout.
Gladiátor (2000)
Tento film bych si pouštěl znova a znova. Konec byl ale trochu depresivní.
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Dobrý scénář, nicméně o něco slabší než první díl.
Madagaskar (2005)
Velmi dobrý celovečerní film. Rozhodně doporučuji.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Toy Story je jeden ze série filmů, kteří se postupně zlepšují. Nejlepší byl růžový méďa. Scénář excelentně vymyšlený.