Recenze (68)
Hranica (2022) (seriál)
Sranica
Super karaoke (2017) (pořad)
super kokotina
Všechno, co mám rád (2017) (pořad)
Hviezdička za Kandráčovcov, drísty hostí ma nezaujímajú, trapošiny trepú.
Krvavé zjevení (2016)
Kriste Keanu, na čo si sa takejto kravine upísal, tomuto filmu sa oblúkom vyhnite !
Naši (2016) (seriál)
Čo je toto za sračku ? Kde v riti je ten humor ? Nudná capovina.
Grizzly zabiják (2015)
Medveď s ozvučením Tyrannosaura, mal som dosť.
Nesmrtelný (2015)
Boha, mňa to nebavilo. Slabé, uťahané, otravná N.Martinez, Limitless mi prišlo ďaleko viac prepracovanejšie.
Ostrov dinosaurů (2014)
* za krásne farebné dinosaury, ináč film je strašná blbosť až ma hlava rozbolela.
Britney Spears feat. Iggy Azalea: Pretty Girls (2015) (hudební videoklip)
Tu je hranica najhoršieho pekla :D do 2003 sa tie songy dali počúvať, potom sú už len zlátaniny ...
Extinction (2014)
Ďalšia rozstrasená kamera, kde sa hodinu nič nedeje a ani potom to nie je žiadna sláva. Skôr je to smiešna prkotina s gumákom, ktorý naháňa hrôzu ako sliepky u nás na dvore :D Je to dlhé, nudné, nahovno. A ten plagát je smiešny, keď to idú porovnávať s Jurassic World.