Oblíbené seriály (10)
Perníkový táta (2008)
Černobyl (2019)
Hra o trůny (2011)
Domek z karet (2013)
Zdivočelá země (1997)
Můžu mít výhrady proti nekonečným scénám ukazující cválající čtyřnožce, proti někdy horším hereckým výkonům (ve vedlejších rolích), ale hudba, námět a popisná hodnota života na statku, zatýkání STB a přežívání v komunistickém lágru mi přijde na tomto seriálu natolik dobrá, že nechápu některá hodnocení nižší než tři hvězdy. Po srovnání (nesrovnatelného) s dnešními plody seriálové tvorby, se tento seriál vyhoupne k tomu nejlepšímu, co nyní můžeme v TV vidět.