Recenze (393)
More (1998)
get happy
The Loved Ones (2009)
wtf
Dr. House (2004) (seriál)
S02E07
Haikjú!! (2014) (seriál)
1/1
B gata H kei (2010) (seriál)
Aj cez všetky predsudky to nakoniec bola vskutku dobrá zábava. Určite by som neodmietol ani druhú sériu.
Chirurgové (2005) (seriál)
1/2
Tajný život mazlíčků (2016)
Hype okolo toho bol predsa len väčší a kvalitnejší než film samotný. Tak snáď do budúcna vynechám trailery. Animácia bola fajn, SK dabing z hodnotenia radšej vynechám. ║KINO FAJN HUMENNÉ 3D║
Stranger Things (2016) (seriál)
Atmosférická oldschool záležitosť s množstvom odkazov.
Mallory (2015)
Peklo. ║KINO FAJN HUMENNÉ║
Krotitelé duchů (2016)
Haha, veď ono to nebolo zas až tak zlé! ║Cinema City Flora IMAX 3D Praha║