Poslední recenze (19)
Wilfred (2011) (seriál)
Možno tých serialov o hulení a podobných veciach už je veľa. Nech je! Tento serial je úžasný, pre mňa aj celkom originálny a po prvej sérií ho hodnotím naozaj kladne :) V čase keď pozerám veľa vážnych a akčných seriálov je táto 20 minutová odreagovačka naozaj vhodná.
Hříšníci (2011) (seriál)
Všade hľadám nejaké seriály aby som si pri niečom konečne povedal: "Toto má vážne gule!!" A ani neviem ako zrazu narazím na Shameless. Nevidel som pôvodný seriál, ale videl som postavy, ktoré mi oproti týmto neboli sympatické. Presne tento humor zdobí pár amerických seriálov a ja ho nenormálne žeriem. Frankova nepredvídatelnosť ma veľakrát trochu zarazí, ale potom si poviem, že Frank by bez toho vlastne ani nebol Frank. Naozaj po dlhej dobe (ak odmyslím Breaking Bad) seriál, ktorý ma zaujal!
Paranormal Activity 4 (2012)
Budem sa opakovať po komentároch nižšie, ale naozaj som nečakal slabší film ako PA 3. A to už 3jka bola pre mňa otras. Neviem prečo na to vlastne stále chodím do kina ? (rečnícka otázka) Za celý film ma takmer nič nevystrašilo a viac som sa smial. Aj keď som s týmto zámerom do kina nešiel. A tie efekty z Grave Encounters ? Žeby autorom už dochádzali nápady ? Diel od dielu horší a horší. Pri záverečnej scéne, kde stál plný štadión čarodejníc ma dostal, ale nevedel som či sa mám smiať alebo plakať...