Poslední recenze (4)
Saints & Strangers (2015) (TV film)
Jako seriál bych to moc nebral, když to jsou dva díly po hodině a půl. Každopádně věřím, že National Geografic se snažil co nejvěrohodněji vykreslit radosti i obtíže prvních kolonistů, kteří připluli do Ameriky na Mayflower. Příběh je napínavý a velmi poučný.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Bezpochyby nejlepší komediální seriál. První čtyři série byly naprosto dokonalé a zřejmě díky tomu to začali neskutečně natahovat. Neříkám že další série nebyly dobré, ale rozhodně byly slabší, nicméně u každého dílu se člověk zasmál.
P.S. Miluji Tě (2007)
Tento film mě neskutečně vytočil a jednu jedinou hvězdu dávám jen díky Gerardovi, který je prostě neskutečný v každém filmu. Nicméně celý děj je postavený na charakteru příšerné ženské, která si neváží toho co má dokud to neztratí. Dívat se dvě hodiny na tuhle ubrečenou ženskou byl jeden z nejhorších zážitků v mém životě. Baby si jistě trapně pobrečí a pustí znovu, ale každému chlapovi, který to dosud neviděl doporučuji, aby se na to za žádných okolností nikdy nedíval!!!