Recenze (152)
Vyšetřování ztráty třídní knihy (1997) (divadelní záznam)
Ačkoliv se v této hře nachází v semináři má oblíbená teorie externismu, hra (rozuměj druhá část) není až tak stoprocentní. Sice se v ní nachází několik výborných okamžiků, ale narazila jsem už v rámci Cimrmana na lepší.
Tupíři (2010)
Tak blbé, až dobré... Nicméně i tak tomu dost chybělo. Každopádně oceňuji casting, protože Becca umí Bellu opravdu dobře. Hrbení, ruce v kapsách, mrkání, zastrkávání vlasů za ucho i pootevřená pusa - celou dobu to dává!:) V určitých pasážích supr nápady, v některých naopak žalostné. Nevím ale, upřímně, jak jinak udělat parodii... Takže tomuto odpad nepadne:)
Válečný kůň (2011)
Originální pojetí tématu stokrát omletého. ALE! Chvilkama jsem se nudila. Pár scén bylo prostě navíc, nebo zbytečně dlouhých. Konec filmu ale zabrnkal na mé citlivé já, ačkoliv byl až přehnaným happyendem. Koníka bych přála někomu jinému.
Pokémon: První film (1998)
Jedna z věcí, co patří do kategorie: ,,To je tak špatné, až je to dobré." Jedna hvězda za to, že jsem se u toho opravdu zasmála, ačkoliv to tvůrci asi nechtěli.
Bělásek (1995)
Kdyby se ten film natáčel teď, bylo by v něm více černé, režíroval by ho Tim Burton a hlavní roli by měl Johny Depp. V průběhu snímku se mi do hlavy vkrádaly dvě myšlenky: 1) režisér je gay, 2) Jeff Goldblum má pořád blíže a blíže k pozici mého nejneoblíbenějšího herce. I přes tyto dvě skutečnosti mě film zaujal. Líbil se.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nevím proč, ale na tenhle film jsem se odhodlávala několik let. Nevšední zážitek!
Symfonie psané pohybem (1988)
Upřímně - docela masakr.
Duel Frost/Nixon (2008)
V tomhle snímku září nade vším výkony herců. Frank Langella je na roli jako ušitý a Michael Sheen jakbysmet...
Úsměv Mony Lisy (2003)
Šla jsem do toho s úplně čistou hlavou a musím říct, že mě to příjemně překvapilo. Sešlo se tu více hereček, které mám ráda a jejich výkony se mi také líbily. Ani příběh nebyl špatný a ačkoliv končí pozitivně, jsem ráda, že zde není absolutní americký happyend. Dneska jsem štědrá:)
Alois Nebel (2011)
Jediné zajímavé - animace. Jinak prostě nic...