Recenze (152)
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
To je punk! Nehodnotím kameru, nehodnotím "obsazení". Hodnotím úžasnou autenticitu dokumentu. Jestli se toto zachová příštím generacím, opravdu se obávám, o jejich úsudek z toho vyvozený. Ale Svatba Jiřího Káry je jedinečná. Teda možná není - ale já ještě nic takového neviděla.
Panu učiteli s láskou (1967)
Je vtipné, že S. Poitier, který zde hraje učitele, si zahrál studenta v Blackboard jungle, filmu s podobnou tematikou. Asi kariérní růst:)
Casa Carnivora (2010) (amatérský film)
Zajímavé, poutavé, líbí se mi fixní umístění kamery... Příště prosím bez těch hnusných vysokých tónů při prolínání scén.
Noc v Myší díře (2012) (amatérský film)
V prvním okamžiku jsem se jen zaradovala - jé Brno. A pak to šlo do kytek. Horší herečku jsem asi ještě neviděla. Ke zbytku se nějak ani nemá smysl vyjadřovat...
Cestující (2008)
Jediné, co bych vytkla, je nepříliš originální romantická zápletka - tu bych celkem ráda i vynechala. Jinak mi film připadal skvělý, Anne parádní jako vždy:)
Něco jako komedie (2010)
Název nějak nechápu... ani ten originální. Nicméně mne dnes čekalo příjemné překvapení. Nejedná se úplně tak o něco tradičního, neurazí ani nenadchne. Záležitost na uvolnění mysli.
Sněhurka a lovec (2012)
Je to jako se dívat na divnýho pána prstenů...
Velký Gatsby (2013)
Spousta zbytečného balastu. Děsivý soundtrack - naprosto nevyhovující (snaha modernizovat a přitáhnout mladé k filmovému plátnu dělá ze snímku v době budoucí neocenitelnou cetku). A já, která brečím pomalu i u Lvího krále, jsem k slzám neměla blízko ani jednou. Dvě hvězdy si to zaslouží pouze za relativně zajímavou dějovou linii, za kterou bohužel nemohou filmoví tvůrci, a kamera taky nebyla k zahození.
Čarodějné pohádky (2002) (seriál)
Vypravěčský um Hrzánové nelze nemilovat!
Město žen (2009) (seriál)
Po řešení životních krizí ve 30 (přátelé) se Courteney Cox vrhla na řešení problému ve 40:) A je to trefa do černého!