Recenze (68)
Zombiegore (2003)
Najvacsia picovina aka uzrela svetlo sveta
Mládeži nepřístupno (2013)
Strašná pičovina ale aspoň som sa zasmial.
Stud (2011)
Perfektné, už dlho som nevidel nič tak kvalitné, a ten záber keď pozeral priamo do kamery to ma dostalo úplne.
Kronika (2012)
No komu by sa podobný život nepáčil !?
Pokání (2007)
Tie pohľady na niektoré udalosti z oboch strán, hudba urobená písacím strojom a niektoré zábery z vojny proste briliantné. Zaujímavý a napínavý začiatok, láska, sex, intrigy mladšej sestry Briony a ten koniec boli perfektné, ale všetko medzi tým len obyčajné klišé, vojnou rozdelený mladý a zamilovaný z ktorých "väčšinou" jeden umiera.
Spalovač mrtvol (1968)
V živote som videl len veľmi málo filmov na takejto vysokej úrovni nudnosti. Nekvalitný dej, fádne a strašne tupé, nehovoriac o tom že okolo hororu to ani nešlo. Úplne súhlasím s Deverom v tom, že som sa asi pozeral na iný film ako ostatný užívatelia, pretože toto bolo úplne mimo, nemôžem a neviem pochopiť ako môže byť Spalovač Mrtvol 26. najlepší film.
Rubber (2010)
0% No reason
Ocelová pěst (2011)
Takto som si už dlho žiadny film neužil 100% a najväčšie prekvapenie roku.
The Tunnel (2011)
Nemôžem si pomôcť, ale neholdujem veľmi filmom ktoré sa my zdajú byť námetom okopírované alebo strašne podobné a v tomto prípade som mal pocit, že sledujem Creep alebo Descent, čo boli kvalitnejšie snímky, takže len slabý priemer.
Žena (2011)
Tak toto bola krása!!! Rodiny ešte cáklejšia ako Mansons Family s perfektnou hudbou.