Recenze (219)
Děti z ostrova pokladů (2006)
Právě jsem se na to dodíval a celou dobu jsem si říkal,,To mi chce někdo tvrdit že by se nějací piráti nechali porazit dětma co na ně střílí kuličky plné barvy?!"Strašná blbost.
A dost! (2012) (pořad)
Dobře udělané.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Moc se mi to líbilo.LOTR je sice lepší ale toto je taky skvělé.
Taxi 4 (2007)
Nejlepší díl Taxi.
Cesta na Měsíc 3D (2008)
Pro děti ideální,ale pro starší diváky to je nudné.
Pan Tau (1971) (seriál)
Ani jako malému se mi to moc nelíbilo.A s odstupem času mám na to pořád stejný názor.
G. I. Joe (2009)
Nudil jsem se,strašná blbost je mi líto těch 50 minut během kterých jsem stahoval tuto hovadinu!
W.I.T.C.H. (2004) (seriál)
Fuj.....
Iron Sky (2012)
Několikrát jsem se zasmál ale bylo to převážně o ničem.Efekty se mi vůbec nelíbily a příběh byl stupidní.
Top Gear (1978) (pořad)
Díky tomuto seriálu jsem se naučil mít auta rád :)