Recenze (85)
Černá kočka, bílý kocour (1998)
nejlepší komedie, kterou znám!!!
Otec na služební cestě (1985)
to lepší z cigánov.... kdyby takoví byli v reálu, člověk by je měl i rád. slabší než černá kočka, ale hezky koukatelné.
Nepřemožitelný (2006)
dost podobné s Neporaženým.... zde lepší sportovní stránka věci, horší to kolem... každý film, u kterého mi teče z očí pot, si u mě zaslouží 5 hvězdiček :-)
Poprava (1998)
drsný.... takovýto přece ho nemůžou popravit.... životní klasika, z "hajzlíka" se vyklube charakter a naopak...
Gran Torino (2008)
first look jsem dal 4 hvězdy, second look zcela jasnejch 5! Krimi, drama, psychologický ano, ale i komedie, neb jsem se od plic několikrát zasmál (bubáci, nosit nářadí v pytli od rejže a podobně...).
Hřmění divadla Sklep (2000) (divadelní záznam)
klasika klasik
Mlýny (1994) (divadelní záznam)
nejvtipnějíš záležitost co znám. Letos jsem to konečně viděl i naživo a nemá to chybu, ani jednu.
Invictus: Neporažený (2009)
Pěkná porce emocí. Jen samotné rugby mohlo býti lépe hráno.
Ed Wood (1994)
Mistrovské dílo, burntonovská atmosféra, svkělá hudba. Jistě si stáhnu nějakej Woodův majstrštych.
Pán velryb (2002)
K tomuto filmy se pravidelně vracím, což se mi stává u málokterého snímku... To asi hovoří za vše....