Recenze (298)
Star Trek V: Nejzazší hranice (1989)
Zase tak špatný to nebylo.
Hon na čarodějnice (1994) (TV film)
Pana Hoppera mám rád. A tenhle bizar dokáže zaujmout. Mě to bavilo i když příběh byl slabší.
Equalizer (2014)
Home depo guy
Prci, prci, prcičky (1999)
Legendární
Pornhub: Sex, prachy a internet (2023)
Ztráta času, není divu že ty holky jedou do porna, jinak jsou strašně nezajímavý. Nuda.
Yellowstone - Season 2 (2019) (série)
Druhá serie mírně lepší než první. Jedna epizoda opravdu hodně luxusní jinak stále dramo jak telenovela
Yellowstone - Za námi jen šeď (2019) (epizoda)
Jsou nějak vysazení na toho Jamiho. Přitom on zabil jen jednu nicku. Ostatní mají větší kill count
Yellowstone - Zmrtvýchvstání (2019) (epizoda)
Okay, tohle byl hustej díl.
Yellowstone - Vykrvit (2019) (epizoda)
Jimmy je jedinej dobrý charakter všechny ostatní nenávidím.
Yellowstone - Hřmění (2019) (epizoda)
Ta operace a zjištění praskleho vředu je k smíchu. To byl absolutní bullshit. Ale co bys chtel zejo