Recenze (298)
G. I. Joe (2009)
Totální Sra*ka .....
Kobra 11 (1996) (seriál)
Výplach pro naprostý hovada (J)
Faunův labyrint (2006)
Krásně smutný film . (J)
Cleveland show (2009) (seriál)
Podle me lepsi nez family Guy a Cz dabing se mi libil a to moc ! (J)
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Aneb pohádka o tom jak tyhle seriály zabily mou víru v něco cěmu se kdysi říkala zábava . SHIT VSECH SHITU OMG Ty dialogi a děj psala opice na psacim stroji ne ? Jednoznacnej ODPAD !!§ (J)
Scary Movie 4 (2006)
Dve hvězdy za leslieho výstup jinak odpad (J)
Scary Movie 3 (2003)
Oproti 2 a 1cce 3jika jasně vede . U tohohle dílu sem se asi smál nejvíc (J)
Scary Movie 2 (2001)
Hroznej úpadek vtipů . Hroznej příběh . Ale přece jen na 1 podívání (J)
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
První díl se celkem i povedl . Jde se na to dívat až do konce a jde to dokoukat cely (J)
Malý Nicky - Satan Junior (2000)
Průměrná "Sandlerovka" . Film tak na jedno podívání ale celkem sranda není to nic extra ale taky nic strašnýho . (J)