Recenze (77)
Scooby-Doo 2: Nespoutané příšery (2004)
Když jsem byl mladší hodně jsem to žral a dal bych 120%. Teďka už jsem realističtější a vím že to na 120% není ani omylem, ale i tak z nostalgie 75%. Objektivně 50%
Sedm epoch rocku (2007) (seriál)
Skvělý seriál, všechny díly jsou skvělé, nejradši mám 4. 7.díl je rozhodně nejslabší
Městečko South Park (1997) (seriál)
Seriál, který je postaven na sprostých slovech a příšerné grafice. Nevím proč, ale funguje to dokonale. 95%
2012 (2009)
Oslnivě tupý velkofilm. 35%
Přátelé (1994) (seriál)
¨Nevím jak je možné že ani po 10 (!!!) sériích je zábava pořád stejná. 100%
Simpsonovi (1989) (seriál)
1. - 4. série - Takový rozjezd, grafika ještě není tak dokonalá, ale zábava je skvělá - 90% 5. - 12. série - Nejlepší období, jeden geniální díl za druhým, všechny vtipy jsou perfektní!!! - 120% 13. - 19. série - úpadek, ale pořád velice zábavné a spousta starých dobrých vtipů. - 75% 19. - 21. série - další úpadek, gagů opět ubylo, občas jsou pěkně trapné a místy už ty trapné vítězí nad těmi vtipnými. Ale pořád koukatelné. - 55% 22. série - Největší úpadek, nekoukatelná hrůza, všechny rádoby vtipné gagy jsou nehorázně trapné. Co se to s tebou sakra stalo, Matte? - 15% Celkově dávám samozřejmě 100% a pět hvězd, ale poslední série do toho nepočítám.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Tenti film dosahuje mnohem větší kvality, než nejnovější série. Já se bavil skvěle. 90%