Oblíbené filmy (10)
Zelená míle (1999)
První film co mě vždy dožene k slzám...to mluví za vše...
Nepřítel státu (1998)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Jsem trošičku institucionalizovanej...
Lovci lvů (1996)
Film nemusí bejt třeba duchařina, aby byl napínavej, stačí se podívat na snímek o řádění lvů ve vychodoafrické divočině a divákův pohár napětí přetéká. Má to šťávu ve všem.
Neúplatní (1987)
Jedna z nejlepších gangsterek vůbec. Skvělé obsazení a reálný obraz Chicaga 20. a 30. let minulého století. Profík Malone, nováček Ness, drsňák Stone a nadšenec Wallace. Sakra na to se dá dívat pořád.
Rain Man (1988)
Hrát z fleku autistu a ještě k tomu tak věrohodně dokáže jen Dustin. Nobelovku dostat nemuže, tak aspon že má Oskara. A Cruis zahrál dobře nervózního "staršího" mladšího bráchu. Skvěle zahraný od obou...a navíc krásnej příklad bratrský lásky...hudba taky neměla chybu...fantazie
V jako Vendeta (2005)
Sluha dvou pánů (2000)
9.10.2007 v 18:00:00 v Národním divedle sem ještě netušil takřka co mě čeká, sice jsem měl určitý představy, ale nemohl sem vědět že se další 3 hodiny budu smát. Kam se hrabe film proti divadelní hře, to je umění...Zanechalo to ve mě silný zážitek, jsem si jistý že sem na tom nebyl naposled...neuvěřitelné a nezapomenutelné...
Hotel Rwanda (2004)
Skvělé provedení. Cheadle dokázal T. Georgeovi, že si při psaní scénáře vybral naprosto správně. Napětí ve mně ustanulo až při závěrečných titulkách, prostě obrovská atmosféra. Před masou lidí s mačetama bych taky prchal. MAKE LOVE, NOT WAR