Recenze (115)
Truman Show (1998)
Neskutečně vizionářské, svým způsobem pravdivě vypovídající... a depresivní.
Jack (1996)
Strašně strašně strašně smutnej film.
Lví král (1994)
První film viděný v kině... se školkou... a už tenkrát jsem řvala jak velryba. Jasná pětihvězdičková srdcovka.
Kung Fu Panda (2008)
Třetí hvězda za sdílenou vášeň k jídlu. Jinak celkem slabost...
Duel Frost/Nixon (2008)
Politická konverzačka. Bonbónek.
Princ Egyptský (1998)
Já mám pro ty muzikálový animáky prostě slabost...
Nová holka (2011) (seriál)
Neurazí, nenadchne a místy nechtěně rozesměje. Zooey to sama fakt neutáhne.
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Byl to pětihvězdičkový seriál, který koncem šesté série musel rozlítit každou fanynku... uvidíme, jestli to pouhá krimi linka utáhne.
Umělec (2011)
Okouzlující. Kdo by řekl, že němý černobílý film může zapůsobit jako závan svěžího větru...
Jeden musí z kola ven (2011)
Atmosferické ano, napínavé ano, precizní ano, výborně zahrané ano, neskutečně chladné ANO.