Recenze (105)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jak naběhlo úvodní intro dostal jsem se do úplného transu, na tohle jsem čekal tak dlouho? Jako velký fanda Star Wars jsem byl mile překvapen, jak se Abrams s filmem vypořádal. Opravdu bylo vidět, že sám byl velký fanda a nenechal z kultu udělat pouhou slátaninu na vydělávání peněz. Jak řekl Lucas "Ten film budete milovat. Je to přesně to, co jste si přáli." a ano měl pravdu.
Interview (2014)
Katy Perry, Margarita, obří ocelový tank a malý, vypasený Kim, co víc si přát.
Trable o Vánocích (2015)
Taková Láska nebeská akorát z jedné velké rodiny a místo Anglie se odehrává v USA. Příjemná vánoční komedie na kterou bych se klidně podíval znova.
Terminator Genisys (2015)
Moje úplně první setkání s Terminátorem a musím říci, že to bylo jedinečný. Za mě 4 a už se těším, až se podívám na další.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Mission Impossible je stará láska, která nerezaví. Akce, akce, Tom, akce a zase akce a BMW kam se podíváš.
Klub poslední naděje (2013)
Leto i McConaughey dostali Oscara úplně oprávněně. Příběh plný homofobních keců, AIDS a také odhodlání bojovat o každý den života, co člověku zbývá.
Americký sniper (2014)
Dávka amerického patriotismu okořeněná pravou tváří války, kde si smrt nevybírá.
Purpurový vrch (2015)
Taková pompézní hororová pohádka se skvělým obsazením.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Jsou zpět a myslím, že jim 20 let jen prospělo. Dementnější to už snad být ani nemůže, ale jsou to Lloyd a Harry dva největší debilové v celém vesmíru. Vážně jsem se bavil, jako při prvním dílu.
Mamon (2015) (seriál)
Nejdřív jsem si myslel, že je to úplná kravina. Bohužel jsem se mýlil a jsem za to rád. Potemnělá atmosféra sychravé Prahy to je ta úplná lahůdka pro oko.