Recenze (105)
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Film který vás přenese do roku 1944 a s velkou chutí vám vryje do srdce nezapomenutelné peklo, které se odehrávalo na pláži Omaha. Steven Spielberg ví, jak ukázat pravou tvář války.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Jeden z nejlepších válečných filmů, který mě připoutal k pohovce a já jen tiše dýchal až do úplného konce.
Atlas mraků (2012)
Každá doba má své hrdiny, každá doba má své "vizionáře". Myšlenka kontinuálního propojení našeho bytí a především našich činů napříč časem a prostorem mě oněměla. Každý bojoval za svojí pravdu, ať to bylo na začátku 19. století či mnoho let v budoucnosti. Chápu, že mnoho lidí odradí délka a neustálé skoky v prostoru a čase, ale tam myšlenka je dokonalá.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Jelikož jsem tento film viděl velmi pozdě od své kultovní premiéry, nemohu dát víc jak čtyři hvězdičky, protože mi přišel částmi velmi nudný.
Maxipes Fík (1976) (seriál)
S bráchou jsme na tom vyrůstali. Asi jeden z nejlepších večerníčků, samozřejmě až po Krtečkovi.
Show Jana Krause (2010) (pořad)
Už to není ono.
Láska nebeská (2003)
"All you need is love" Největší radost mi udělala písnička od The Beatles.
Slavnosti sněženek (1983)
"To je dost, že jsi nás taky jednou vyvez, že jsi udělal něco pro rodinu."
Pelíšky (1999)
"Rozkaz ten zněl jasně, nesmí projet za žádnou cenu. Nebyl čas lámat si hlavu kdo je kdo" "Chceš říct soudruhu kapitáne" "Dvě dávky"
Světová válka Z (2013)
"Jak poznáme, že se blíží?" "Blíží se"