Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Moje srdeční záležitost. Po přečtení knihy jsem byl plný očekávání, jestli se filmová adaptace povedla. K mojí spokojenosti povedla! Naprosto skvělí herci, nádherná hudba a ta atmosféra. Pokud se mě někdo zeptá, jaký film bych mu doporučil, okamžitě mi do hlavy naskočí Kmotr. 100% :-)
Forrest Gump (1994)
Pro mě jeden z bezkonkurenčně nejkrásnějších filmů, jaký jsem kdy viděl. Dalších slov asi není potřeba.
Nepřítel před branami (2001)
Pearl Harbor (2001)
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Poslední samuraj (2003)
Operace Silver A (2007)
Pro mě naprosto TOP. Nemám co víc dodat. Snad jen, že film je pouze pro TV a to je podle mě velká škoda.
Hon (2012)
Pro mě absolutně úžasný film, po kterém jsem asi 5 hodin nemohl usnout při myšlenkách, jak bych se cítil v kůži hlavní postavy. Ukazuje, jak se vám život může v jednom okamžiku obrátit naruby. Mads zahrál famózně. Tleskám ve stoje.