Recenze (445)
Vyšehrad - Roman (2016) (epizoda)
Prozatím nejslabší, ale Bednář hodně pobavil.
Záhadné zmizení (1993)
Ze třech filmů na téma únosu, které jsem za poslední týden viděl, mě tenhle bavil nejméně. Do půlky se to celkem dalo. Paradoxně mě to přestalo bavit ve chvíli, kdy se začalo něco dít. A dokoukal sem to jen kvůli Jeffovi.
Žraločí tornádo 4 (2016) (TV film)
Když už vám to nepříjde vtipné, ani ve stavu opilosti, je něco špatně.
Dracula (1992)
Postavy se sice jmenují jako v knize, ale postrádají jejich čistotu, nevinnost, oddanost. Je to jen banda podivných perverzáků, kteří se musí utkat ještě z větším perverzákem. Ale výprava se mi líbila a Oldman byl taky fajn.
Krotitelé duchů (2016)
Třikrát jsem se uchechtl, což bylo o 3x víc než sem před shlédnutím čekal.
Mělčiny (2016)
Blake Lively byla sexy, chraň bůh, ale strašně rád bych to viděl z pohledu toho racka, jako hlavního hrdiny.
Phantasm V: Ravager (2016)
Na čtyři to není v žádném případě asi ani být nemohlo. Očekávání bylo moc velké. U jedničky sem si stěžoval na lehčí zmatenost, tady sem se ztratil úplně. Digitální kamera je v některých záběrech vyloženě hnusná. ALE.... hoši jsou zpátky. A já se přichytil jakou radost mi způsobuje sledovat je při jejich finální jízdě.
Jetelín (2016) (seriál)
Zvládl jsem asi polovinu prvního dílu. Za to si zasloužím ocenění a seriál odpad.
Zabíjení (1956)
Chtěl jsem dát 4, ale už jen za provedení loupeže a finální kopanec do držky nemůžu jinak.
Pan Dokonalý (2015)
Není to dokonalé, ale tak neskutečně sympatické a pohodové.