Recenze (14)
Grimm (2011) (seriál)
IV. serie a pořád mě to baví, takový pohodový seriál nu nudné odpoledne, dopoledne ,večer, ráno , noc. Jak nám graduje finále každé serie dokáže pan Grimm s paní Grimmovou dokonce i napínat...
Mroží muž (2014)
Justine, Justine co si komu udělal, že si na tohle kývl. To zase jednou byla hovadina , završená opravdu vtipným SPOILER mrožím fightem k posrání :D
The Gambler (2014)
Nudné, dlouhé , nezáživné **
Nikdo nepřežije (2012)
Dost dobrý, na tu hrůzu co se dneska točí mě to docela dost bavilo :) Frajer si je tam podává ze solidním nadhledem ... Tak že za mě **** a doporučuju...
Vlk z Wall Street (2013)
Naprosto geniální ! *****
Sinister (2012)
Konečně po dlouhé odmlce pořádný horror s hustou atmosférou, scénář sice není nějak závratnej ale no a co , svůj úkol film plní bezproblémů ! 90 %
The Collection (2012)
Trošku mi to přípomínalo chvílemi Saw II ... Ale bavilo a to je hlavní. Sběratel si je tam pěkně podává, hlavní úvodní scéna byla dost cool :-D... 75%
Truth or Dare (2012)
Ale joooo docela pobavilo, 95 minut svižně uteklo. Na dnešní hororovou bídu doporučuju... 70%...
Insidious (2010)
Po dlouhé době příjemná změna. Není moc duchařských hororů co by se lišili ve se podstátě a Insidous je právě touto vyjímkou. Skvělá temná atmsoféra, lekaček je dosti, hlavní hrdina sympaťák. I když výlet do jiného světa byl asi už trošičku moc, jedná se o velmi dobrý horor! Vzhledem ke kvalitě dnešních hororů 5 *****
Pach krve 4: Krvavý počátek (2011)
Zase tak špatné to nebylo, jedná se už o čtvrté pokračování resp. prequel,které mohlo dopadnout i hůře ( rozhodně lepší jak Wrong Turn 3 ). Ano scenář stojí za h....o ale zmutování chlapci si podávájí hlavní partičku luxusně! A o to tady jde , sposuta krve , mučeni ,porcování, myslím ,že gore bylo určitě na dobré úrovni.