Recenze (65)
Rocky Balboa (2006)
Sly je prostě král. Ať si říká kdo chce, co chce, ten chlap umí hrát... sám tomu nevěřím, ale je to tak. Jedna z nejlepších teček z filmových sérií. Něco mi tu sice chybělo, nevím co, proto 4 hvězdičky ale radši silný 4, než slabých pět. Bezva film
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
No, mně osobně to teda přišlo docela dobrý, jednička nasadila laťku příliš vysoko, takže kam až se tento filmek přiblížil je celkem podivuhodný. Občas jsem měl sice trochu problém s časovým zařazením některých scén, ale stejně to hodlám celý shlídnout znovu a znovu. A jak napsal verbal: „Nojir jak cyp!“, takže naprostá spokojenost.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Homer jede!!!
Total Recall (1990)
Vote president Schwarzeneger
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Dá se k tomuhle ještě napsat něco, co už nebylo řečeno? :D *****
Wild Wild West (1999)
Nechápu... 54%?... vážně? Vždyť to byla dost prča a mimo jiné, neznám z tý doby nic tak hustě steampunkovýho. Podle mě to byl dobrej tah.
Fresh Prince (1990) (seriál)
Vzhledem k počtu srač..idních seriálů, kterých je plná bedna se k tomuhle dílku z let 90.tých budu vracet stále raději. Will is the best
Legenda Korry (2012) (seriál)
No, právě jsem dokoukal třetí knihu a popravdě, už aby tu byla další... Rozhodně jeden z nejlepších seriálů, co znám *****
Batman: Nightwing (2012)
Jako amatérskej snímek je to super. Krom toho mi připoměli, že bych rád viděl nějakej hranej film s Nightwingem.
Všemocný Thor (2011) (TV film)
To musim vidět :D