Recenze (29)
Něco na té Mary je (1998)
Jistě, že je to hovadina, ale kultovní.
Honza málem králem (1977)
Korn je jako Honza krásný.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Koudy je za pět hvězd.
Lásky jedné plavovlásky (1965)
šest
Závrať (1958)
Obrazově nejezajímavější Hitchcok a inspirace mnohem lepšího díla, z dílny jiného mistra. Jestli pak víte jakého.
Sedmá pečeť (1957)
Chybí mi to hluboké pohroužení do nálady toho díla, které asi někteří mají (Vaughan). Přesto tomu filmu rozumím.
Obušku, z pytle ven! (1955)
Začátek je nádherný. Mohu se podívat každé Vánoce.
Hrátky s čertem (1956)
Martin Kabát je dobrý chlap.
Skyfall (2012)
Ten kdo má rád bondovky a nevadí mu škaredý Craig, nechť si přidá hvězd podle libosti. Úvodní titulky jsou podmanivé, chvílemi hypnotizující a bohužel trochu přeplácané.
Úplné zatmění (1995)
Musím vidět znovu. Toto bude můj vánoční film. "láska musí být znovu vynalezena"