Oblíbené filmy (9)
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Počátek (2010)
Walk the Line (2005)
Slova (2012)
Nejlepší film za poslední půlrok! O tom, že některá životní rozhodnutí nejsou správná, ale člověk s nimi nemůže nic udělat, jen naučit se s nimi žít..a skvělá hudba.
500 dní se Summer (2009)
Straaaašně příjemné překvapení! Prostě ne vždycky všechno v životě vyjde tak, jak by si člověk přál a plánoval. A právě to se mi na tomhle filmu tak líbí, nebojí se ukázat, že v životě není vše dokonalé. Moc se mi líbil závěr, prostě "všechno špatný je pro něco dobrý". Rozhodně se stává jedním z mých nejoblíbenějších filmů, a to především proto, že jsem v něm viděla i něco ze sebe sama. :) P.S.: Skvělý soundtrack!
Donnie Darko (2001)
Fíííííha. Tak tohle byla fakt síla. Takový typ filmů se jen tak nevidí a člověk potřebuje chvíli času, aby ho pořádně vstřebal. Také výběr herců je skvělý, Jake "to" prostě v sobě má. Na tenhle film se budu dívat pořád a pořád a nebude mě přestávat fascinovat.
Temný rytíř povstal (2012)
Nejlepší díl z celé trilogie!!!!
Na vlásku (2010)
Nejmilovanější animák!