Recenze (117)
Emma (1996)
No, rozhodně to nemá na Pýchu a předsudek...s tím se to nedá vůbec srovnávat, ale nebylo to špatný. Šla jsem se na to koukat už s tím, že jsem od ostatních slyšela, že je to horší, tudíž jsem neměla moc veliká očekávání, takže mě to ani nezklamalo...ale v prvních asi 10 minutách jsem chvíli přemýšlela, jestli to nevypnu, jak mě to nudilo, ale pak se to docela zlepšilo...:) Jenom jsem to žel sledovala s dabingem, což mě v určitých chvílích dost rozčilovalo...Pro mě je to tak 45-50%.
Sherlock (2010) (seriál)
I když by se už z principu do této doby Sherlock vůbec nehodil, tohle se podle mě opravdu povedlo. Benedictu Cumberbatchovi role vážně sedí. Tenhle Sherlock se podobá pravému Sherlockovi více, než nedávno točený dvojdílný film...takže námitky kvůli "uvedení Sherlocka do nové doby" opravdu nemám a podle mě jsou neoprávněné- říká se to jen z principu... Nedočkavě očekávám 3. sérii.
Saturnin (1994)
Ten film je vážně skvělej!
Darebáčci (2000)
Tak tohle se mi moc nelíbilo...celkově Woodyho Alana moc nemusím, ale tenhle film mě nebavil skoro vůbec. Možná bych mohla dát za vinu i tomu, že jsem se na něj dívala jen tak "z půlky" a prvních asi 10 minut jsem neviděla vůbec, ale rozhodně to, že mě to neohromilo, nebude jenom tím...Herečka Tracey Ullman mi navíc neni vůbec sympatická.
Shrek Třetí (2007)
Tohle je oproti jedničce o dost horší, ale pořád to není tak děsný, jako čtyrka, aby si to zasloužilo odpad. Ještě pořád tam jsou skvělý scény, vtipný hlášky atak...:-)
U nás na farmě (2004)
U Disney je to spíš podprůměrný film, ale i tak je to hezká pohádka...;)
Zpívání v dešti (1952)
Opravdu krásný muzikál se vším všudy...na to, v jaké době se film točil, má velmi kvalitní záběry..Nejlepší scéna je asi samotné "Zpívání v dešti" ;-).
Skyfall (2012)
Super od začátku do konce, rozhodně tady neplatí, že čím více dílů, tím je to horší... a písnička od Adele jako nádherný soundtrack!
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Myslím si, že kdybych viděla jenom tenhle díl a žádný jiný, tak bych se celé "Twilight sáze" ani nesmála, ale prostě to nejde, když si člověk vybaví např. Stmívání a Nový měsíc...Mám to s tim strašně spojený a nedokážu ohodnotit tenhle díl jednotlivě bez předsudků z předešlých dílů...Ale líbilo se mi to ze všech dílů nejvíc. Možná, kdyby těch dílů bylo třeba 10, tak by se to postupem času dopracovalo v opravdu dobrý film...(i když těžko říct :D). Akorát co mi hodně vadilo, bylo to umělý miminko...to se vážně nepovedlo...:/ Z kina jsem ale odcházela docela spokojená...
Tři mušketýři: Královniny přívěsky (1961)
Tenhle slavný román od Alexandra Dumase je zfilmován nespočetně mnohokrát, ale tahle adaptace je podle mě ta nejlepší!