Recenze (117)
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Krásné zpracování v 6 minutách :-).
96 hodin (2008)
Tak to je síla, v životě bych nic takovýho nechtěla zažít! 90% (jednu věc bych totiz vytkla- v úplném závěru tam bylo ze strany mámy a i toho nepravého táty hrozné nedocenění Neesona (otce), jo, sice mu s brekem poděkovali, máma ho objala, ale to bylo asi tak všechno..což je hrozně málo na to, co on si tam prožíval a že bez něj by byla dcera už dávno mrtvá..)
Koupili jsme ZOO (2011)
Hezký dojemný příběh! A Maggie Elizabeth Jones je moc roztomilá. ;-)
Jak krtek ke kalhotkám přišel (1957)
To je prostě "nesmrtelná" pohádka! Sice krteček nemá moc obsáhlou slovní zásobu (za celou dobu jenom párkrát zopakuje "Aaaachjo" a to je asi vše), ale to u pohádky pro dvouleté děti moc nevadí...
Mikulášovy patálie (2009)
Krásná oddechovka s francouzským humorem, ale ten dabing je teda děs...:D Nevim, jestli jestli mi to tak přijde jenom proto, že jsem první půlku viděla v té krasné francouzštině a pak jsem to musela dokoukat v češtině..Ale každopádně- originál je vždycky lepší a to samé platí i tady....;)
Hunger Games (2012)
Od začátku filmu jsem si říkala, že je to super film, ale konec mě opravdu zklamal...:(
Pýcha a předsudek (2005)
Dobře, možná z toho "profesionálního" hlediska je spoustu kvalitnějších filmů, ale já tohle beru jako jeden z nejlepších (a mých nejoblíbenějších) snímků vůbec....Kniha má s filmem kupodivu docela dost společného, takže ani knižní kritiky film nezklame..;)
Milionový závod (2001)
Blbost, která ale rozhodně stojí za zhlédnutí. :)
Fantom opery (2004)
Ten děj, když se na to člověk podívá, neni nic moc, ale mně se na tom hrozně líbí ta hudba!
Red (2010)
Opravdu překonalo moje očekávání! Minimálně 75%