Oblíbené seriály (10)
Pán času (2005)
Červený trpaslík (1988)
Miluji kombinaci britského humoru a sci-fi :o)
Hellsing (2001)
Pro mě je tohle prostě klasika, skvělé anime, které jsem již mnohokrát viděla. Ovšem k napsání komentáře mě donutila až skutečnost, že jsem si minulý týden chtěla pusitit Hellsing znovu. Na tom by nebylo nic špatného...pustím si první epizodu a hned vím co je špatně. Omylem jsem si pustila Hellsing s českým dabingem :D...ušní bubínky mě bolí ještě dnes.
Westworld (2016)
Lucifer (2016)
Naruto: Šippúden (2007)
One Piece (1999)
Lovci duchů (2005)
One Punch Man (2015)
True Blood: Pravá krev (2008)
I když jsem četla knihy, tak doufám, že seriál stejně jako knihy neskončí, byla by to škoda :) Takhle nějak si představuji příběh, kde figurují upíři, popravdě upíří deníky nebo stmívání tomu nesahá ani po kotníky :)