Recenze (23)
Skála (1996)
Michael Bay ještě točil skvosty jako je například skála která se stala nejlepším akčním filmem všech dob. Na skále je vynikající úplně všechno od obsazení po scénář a technické provedení. Ještě k tomu dost přidal český dabing který se v 90 letech ještě dělal trochu jinak.. prostě si daly záležet.
Den nezávislosti (1996)
Dnes již naprostá klasika 90. let která mě do nich trochu i přenese pokaždé když to vidím.. Sice je to plný amerikanismu ale je to příjemně zábavné.. tenhle film dokáže pobavit nebo nadchnout jen pozitivní a pohodářské lidi a ne ty štouraly, kteří se tady vyskytují:).. zpět k filmu... jsou tam naprosto boží herci jako je Jeff, Bill a i ten Smith nakonec.. to je sorta herců kterých si neskutečně cením až na Willa teda .D
Hardcore Henry (2015)
Paráda... skvělej zákusek nebo hlavni chod.. to už necham na jindy tenhle film je taková jízda že vás nenechá žasnout nad tím kolik to vlastně dalo práce natočit aby to bylo aspon s cásti koukatelné..Hardocere henry je jeden z mála akcních filmů tohoto roku který si prostě,jednoduše užijete a druhý den budete všem vypravět jaký jste videli skvelý film...
Blade (1998)
Pecka všech pecek Blade je dokonalé dílo 90.let skvělí herci dobrá akce,, tak jak se to v 90.letech umělo..)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
ale jo... zhlédnuto na Blu-ray v prodloužené verzi.. sice se skáče v příběhu jak na olympiadě.. ale souboj Cal vs Bruce byl dobrej...
Vyvolený (2000)
Dokonalý originální film opět mistra M. Night Shyamalana, o hrdinovi všedního života se skvěle zahranými postavami a výbornou posetmělou atmosférou. Film mě nechával po celo dobu v takové zvláštní tajemné atmosféře což se mě dost líbilo. Skvěle..
Demolition Man (1993)
Kultovní zábava která i po 20 zhlédnutí pořád pobaví.. skvělí herci, skvělí interiéry a atmosféra .-)
Frankenstein (1994)
Nejlepší Frankenstein všech dob.. herecké výkony a především atmosféra filmu vzbuzuje strach a lítost zárověnˇ.
Nekonečný příběh 3 (1994)
Jako pokračovaní je to urážka, ale některé scény, které na mě tenkrát zanechali dojem zasluhují dvě hvězdy..
Nekonečný příběh 2 (1989)
Dvojka bohuzel už tam neni kouzlo jedničky.. takže jedničku beru jako uzavření kapitoly a dvojku jako nějaky rozmar který docela taky funguje..