Poslední recenze (5)
Tým Škorpion (2014) (seriál)
Nejspíš se shodneme všichni na tom, že první tři díly nebyly zrovna nejlepším startem, ale po 15 dílech myslím, že by to mohlo mít úspěch. Podstatou seriálu je ukázat život geniálních lidí a myslím, že se to povedlo zachytit se všemi náležitosti. Proč? Skutečný Walter O'Brien sedí u natáčení a říká, jak to v situacích probíhalo. Ano, některé případy jsou vyhrocené a nikdy se nestaly, ale to nic nemění na tom, že seriál má potenciál. Můžeme očekávat druhou sérii a já jen doufám, že typická klišé, která se objevují v každém díle, zmizí. Prozatím tedy 4 hvězdičky.
Vejška (2014)
Nějak mi to nesedlo. Z prvního dílu jsou hlášky fakt skvělé, ale tady si nedokážu vybavit jednu jedinou, kterou bych mohla někdy s kamarády ze srandy použít. Čekala jsem od toho víc. 3/10
Kameňák 4 (2013)
Předchozí díly Kameňáku alespoň trochu pobavily, ale tohle už bylo přes čáru. Musím říct, že zde použité hlášky se snaží vtáhnout do moderní doby (viz narážky na facebook), nebo byly použité v minulých dílech. Obsazení herců mi nesedlo, absolutně to nemá s bývalým Kameňákem nic společného a co se týče reklam na všechno možný, těch tu pár bude. Bylo to jedno velké zklamání a nemohla jsem se zasmát ani při jednom jediným momentu, tudítž pro mě tento film nemůže dosáhnout v hodnocení víc než 1/10.